środa, 27 marca 2013

Według nc+ jestem debilem


No i co? Mija tydzień przepychanki z nc+, a poprawy na horyzoncie - tak jak tej cholernej wiosny - nie widać... Na oficjalnej stronie nc+ (http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=932) wciąż można znaleźć takie oto zestawienie pytanie/odpowiedź. Uprzedzam - odpowiedzi platformy nc+ są dla ludzi o mocnych nerwach - mnie chuj strzela praktycznie przy każdym słowie...

1. Skąd podwyżki abonamentu?
W przypadku nowej oferty nie możemy mówić o podwyżkach. Ceny abonamentów są porównywalne do tych z n-ki czy CYFRY+, a jest w nich więcej kanałów. Nowa oferta jest bardzo elastyczna. Każdy abonent będzie miał możliwość zastanowienia się, czego oczekuje i z naszą pomocą przejść przez proces migracji. Zapewniamy, że każdy klient zostanie bardzo dobrze potraktowany i otrzyma atrakcyjniejszą ofertę w korzystnej cenie.

 

No żesz kurwa. Jak ktoś gdzieś napisał w sieci - oni tam chyba w systemie mają zaznaczone, że jestem debilem, bo dzwoniąc już do nich dwa razy, dostałem ofertę DROŻSZĄ, a nie atrakcyjniejszą. To samo w liście, który dostałem - mam wybór pomiędzy Platinum+ a... Platinum+.
Czy ktoś wie jak zgłosić do nich prośbę o zmianę danych w systemie? Żeby "odznaczyli" tego tickboxa przy opcji [x] Ten klient to debil ? Będę wdzięczny...

2. Czy mogę do końca obowiązywania aktualnej umowy zostać przy starym pakiecie?
Nie, w zależności od posiadanej oferty, klienci otrzymają od nas indywidualne propozycje najlepiej dopasowane do ich potrzeb.


Wydawało mi się, że czasy, kiedy inni wiedzieli co jest dla nas najlepsze, minęły bezpowrotnie jakieś 24 lata temu... Pomijam kobiety, one zawsze będą wiedziały co jest dla nas najlepsze... Chyba, że... No właśnie! A może to kobieta układała te oferty? Może nawet sama Pani Beatka Mońka to układała dla mnie? W takiej sytuacji nasuwa się tylko jeden cytat - 'Sfiksowałyście, boście chłopa dawno nie miały! Chłopa wam trzeba!'



Apeluję do małżonka Pani Beaty, aby bardziej się przykładał do swoich obowiązków. A jeżeli jest to niemożliwe, to pragnę poinformować Panią Beatę, że istnieją wyspecjalizowane agencje świadczące usługi o określonym charakterze, nie podejrzewam nawet aby zbyt dużo to kosztowało, z pewnością Pani Prezes znajdzie coś dla siebie w rozsądnej cenie...
A potem proszę pozwolić mi zdecycdować samemu co będzie dla mnie najlepsze...

3. Jestem abonentem n/ CYFRY+. Czy przechodząc na nową ofertę będę płacił wg cennika, czy mogę liczyć na jakąś promocję?
Nasi konsultanci proponują dotychczasowym abonentom bardzo korzystne warunki przejścia na nową ofertę. Pomagają również jak najlepiej dobrać nową ofertę do potrzeb i oczekiwań klienta. Zachęcamy do pozostawienia danych kontaktowych na naszej stronie internetowej: http://ncplus.pl/migracja, kontakt z Centrum Abonenta, bądź wizytę w najbliższym punkcie sprzedaży.

 
Pomoc agentów w moim przypadku (oraz tysięcy osób, które wypowiadają się w sieci) sprowadza się póki co do zaoferowania JEDNEGO, DROŻSZEGO pakietu. Po raz kolejny proszę - odznaczcie to pole z debilem w swojej bazie danych - patrz pkt. 1 powyżej...


4. Czy jako dotychczasowy abonent będę traktowany gorzej niż nowy?
Nasi dotychczasowi klienci, są dla nas szczególnie ważni,  dlatego dla każdego z nich mamy specjalną, zindywidualizowaną ofertę niedostępną na rynku.


Tak, kurwa, tu się akurat zgadza. Oferta na rynku to 119 złotych za Platinum+ na 12 miesięcy. Oferta dla debila, czyli dla mnie, to Platinum+ za 119 złotych na 18 miesięcy. Czyli nie kłamią, mam swoją unikalną ofertę, prawdopodobnie jedną z tych 600, o których tak pierdolą.

5. Jaka jest cena minimalnego pakietu nc+, który umożliwia oglądanie rozgrywek Ligi Mistrzów?
Wejściem do świata premium w nc+ jest już pakiet UNIVERSE+, który zawiera wybór wielu programów sportowych. W pakiecie 108 propozycji programowych, w tym aż 34 w nadawanych w najwyższej rozdzielczości. Kosztuje 59 złotych w ofercie cennikowej.


Zapomnieli tylko napisać, że co lepsze mecze LM będą na kanałach ze stajni Canal+, a nSport dostanie jakieś ochłapy... Na finał Ligi Mistrzów bym nie liczył. Choć akurat właśnie Liga Mistrzów była tym, co zdecydowało, że wybrałem n-kę (podejrzewam, że podobnie jak tysiące innych) kiedy decydowałem o wyborze platformy.

6. Czy zapłacę drożej za sprzęt?
Jeżeli zostaniesz przy dotychczasowym sprzęcie, nie płacisz więcej. Możesz też za dopłatą wybrać bardziej zaawansowany sprzęt.


Powiedzcie to tym z dawnej Cyfry, ciule. Ja akuram tu mam szczęście - już posiadam dekoder Turbo z n-ki, więc - przynajmniej na razie - żadna wymiana mi nie grozi (chociaż nie dam sobie uciąć za to nawet, kurwa, włoska na dupie...). Ale z tego co czytam, ludzie z dawnej Cyfry+ są stawiani pod ścianą, jakieś tam zgrzyty z parowaniem kart - nie znam się na sprzęcie Cyfry, nie będę się pogrążał tutaj, ale wesoło nie jest.

7. Czym różnią się pakiety i który wybrać?
Nasza oferta została przygotowana w sposób elastyczny, tak by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.


Na temat "elastyczności" już pisałem w pierwszym poście, nie chce mi się powtarzać... Zapraszam tutaj: http://ale-dlaczego.blogspot.co.uk/2013/03/oj-nie-tak-nc-nie-tak.html


Zdrówka życzę!


Marek

Źródło obrazków: Google.com, demotywatory.pl

2 komentarze:

  1. Dodam jeszcze że próby kontaktu z infolinią są niemożliwe ze względu na ogromne zainteresowanie abonentów a pozostawienie nr tel na infolinii czy na stronie internetowej pozostaje bez echa (pozostawienie nr wiąże się ze zgodą na przetwarzanie czyli brak gwarancji załatwienia sprawy a dane przehandlowane bo ostatnio wzbudziły mi się oferty wróżek) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Parowanie kart to akurat największe sku...syństwo, które przeszło z n do nC+. Kartę z cyfry mogłem sobie włożyć do mojego własnego dekodera i poukładać kanały tak jak ja chcę i w ogóle nie korzystać z tego dziadostwa, jakie oni nam wciskają. Nie po to wydawałem hajs na Dreamboxa, żebym teraz miał go odstawić na półkę, by się tylko kurzył. Za słabo schodzą adb i inne turbodekodery, stąd parowanie kart. A nawet gdyby był obowiązek kupowania dekodera, ale bez parowania kart, to wziąłbym to dziadostwo i nawet go nie wypakowywał, tylko kartę włożył do mojego receivera. Ciekawe co pokażą w ofercie na kartę. Chociaż wolę się na zapas nie wk...wiać...

    OdpowiedzUsuń